Alla inlägg den 18 oktober 2015

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 18 oktober 2015 21:29

Imorse låg vi kvar i sängen en stund och kikade på Nyhetsmorgon innan vi klev upp!
Vi har ju inte så många dagar kvar bara vi två (Gud va jag tjatar men det är verkligen det största som händer i våra liv)❤️

Här låg ännu båda två och sov❤️

När vi hade ätit frukost så åkte vi iväg på en loppis här i närheten och gjorde lite fynd! :) 

Bla ett par supersöta tofflor som jag kan fota imorgon!





Vi är även lite sugna på att ev byta bil så vi var iväg och provkörde två stycken efter loppisen men det är ännu bara tankar och funderingar så vi får se hur vi gör! :)

Sen åkte vi hem och åt lunch tog lite kort på magen!




Kommer att ta några fler kort för hur stor och otymplig man än är just nu så tror jag att jag kommer tycka det är skoj och se tillbaks på den här allra, allra sista tiden!




Var även och gjorde nya naglar ikväll så nu är dom redo att ta emot W när han väl kommer ut! :)
Det var mitt sista besök vid Hanna som gör mina naglar, för hon och hennes familj tar nämligen sitt flyttlass och far över till huvudstaden och bosätter sig där från november!


Riktigt sorligt för jag har gått vid henne i många, många år!
Och det är nått speciellt att ha dom där timmarna vid henne och få lite egentid och prata av sig lite om allt mellan himmel och jord (även om nu sista tiden oftast bara är bebisprat) ;)
Men jag förstår henne oxå att hon vill prova något annat i livet och Gotland finns ju alltid kvar om dom ångrar sig! :)


Vita, fräscha och korta så jag inte kommer känna mig osäker inför blöjbytena! :)

Fick även så fina kläder av henne!




När jag kom hem så hade R lagat tacos så det var bara att sätta sig vid dukat bord! :)
Gud vad jag älskar den människan, ställer verkligen upp till 110% precis hela tiden❤️

Nu har vi sett premiären av Solsidan, det är ju så härligt att ha det att se fram emot på söndagarna!
Skall även kika lite på Wallander (fram till nyheterna iaf sen ger vi nog upp och smiter in och lägger oss)!





Nästa veckas matlista måste ju såklart vara med på ett hörn så här kommer den!


Måndag:

Potatismos, korv & bacon


Tisdag:

Raggmunkar


Onsdag:

Chili com carne med vitlöksbröd

 

Torsdag:

Majssoppa (ni kanske tycker att vi äter Majssoppa ofta men i ärlighetens namn när torsdagen väl har kommit dom sista veckorna så har vi faktiskt vart iväg och ätit burgare).

 

Fredag:

charkisar, kallskuret och massa plock!

 

 


Hoppas ni har en mysig söndagkväll!
Stor kram!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards