Alla inlägg den 22 oktober 2015

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 22 oktober 2015 11:06


Igår var vi nere vid Förlossningen och skrev in oss, pratde med narkosläkaren, gjorde ctg kurva, tog blodprov och snokade även reda på nästa veckas matsedel och som jag hade på känn,

det var verkligen ingenting som föll mig i smaken på hela veckan så jag är glad att vi har gjort matlådor.

Däremot så kommmer vi att ta in maten ändå så R får äta den eftersom han inte är lika pipig när det kommer till mat som jag är ;)

  


När vi var klara där så åkte vi ner till Babbyproffsen så dom kunde gå igenom vårat babyskydd att vi satt i det rätt och det fick godkänt! :)

Känns så overkligt att köra omkring med det i bilen nu, men det är bara ett bevis på att vi är ett steg närmare vår lilla groda  


Igår var det två fina tjejer jag följer på instagram som la upp bilder på sina små killar som kommit till världen  

Längtar ju inte mindre nu :)

 




Svängde även förbi Cubus och köpte ett par mysiga sockor som passar perfekt inför vintern eftersom våra golv är jättekalla här och jag fryser jämt!

Dom har massor med mysiga strumpor och man vill typ ha alla  

 





På kvällen så kikade vi på Bonde söker fru, drack julmust och åt popcorn!


  




Den här fina klänningen flyttade även in i min garderob igår (får verkligen hoppas den passar sen för jag fick inte upp dragkedjan i ryggen nu) :(

 


Och det här pannbandet!  





Det finns någonting jag saknat väldigt mycket under dom här månaderna som gravid och det är dessertostar!

Visst jag har ätit Brieost emellanåt men jag har ändå inte njutit av det till 100% och det är även såå många andra sorter som jag undvikit men till helgen så vet jag två personer som kommer att handla hem ett ordetnligt lager med ostar och sen äta vid tillfälle    





Har även bokat in oss på Filéfrossa nere på stora torget imorgonkväll!

Vi är ju väldigt förtjusta i buffé båda två så det skall bli riktigt gott!





Nu skall jag ta ett varv till tvättstugan så jag får mangla lite ;)


Om nån undrar hur min kropp mår efter vurpan igår så kunde jag knappt gå på kvällen och sitta gjorde fruktansvärt ont men idag är det iaf bättre! :)




Kram P! 


 


bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards