Alla inlägg den 8 oktober 2015

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 8 oktober 2015 20:30

Idag har jag inte fått många knop gjorda.
Magen har inte alls varit samarbetsvillig, det har varit ett väldigt tryck neråt och jag har knappt kunnat gå överhuvudtaget! :(
Men det är bara att ta nya tag imorgon och hoppas det blir en bättre dag då! :)

Var iaf inne och fikade vid min favorittant i förmiddags!
Mysigt och sitta och prata med henne och allt möjligt!
Hon höll på att koka nyponsoppa när jag kom så vi tog varsin tallrik utav det med grädde innan vi drack kaffe och åt bullar!

Sen så gick jag hem och la mig på sängen och där blev jag kvar tills det var dags att börja med maten!


Försedde mig med lite nödvändigheter så jag slapp att resa mig i onödan ;)

R kom hem och vi åt broccolisoppa och pannkakor till efterrätt sen satte han igång med schablonerna till W's garderob!

Och nu står den på plats i sovrummet!
Och vi är så himla nöjda!
Skall ta lite bättre bilder imorgon när det inte är så mörkt och den är fylld med hans kläder! :)

Nu sitter jag och gungar i min fåtölj och hoppas han skall sluta buffla runt i magen men det är han minsann inte så sugen på att göra! :)
Men det är inte så lång tid kvar han skall buffla omkring därinne så man får väl passa på att "njuta"!


Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards