Alla inlägg den 19 oktober 2015

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 19 oktober 2015 20:45

Vi köpte ju ett par tossor till honom igår på loppisen och dom är ju så himla söta!

Idag har jag inte gjort många knop alls faktiskt utan bara varit inomhus och plockat igenom W's väska igen och fyllt på med lite mera kläder, dammat av massa och vattnat igenom alla blommorna (missar ju ofta att vattna dom men som tur är rättar sig blommorna efter ens livstil är det någon som lurat i mig)?! :)


Tog en lång frukost och läste tidningen noga idag!
Vardagslyx att starta veckan med det! :)

Smoothie, smörgås och clementin är ett återkommande mellanmål här hemma, går så fort att slänga ihop och mättar rätt länge! :)

Nu skall jag fortsätta att kika på Sveriges värsta kändisförare, är nog rätt bra på att köra bil ändå ;)

Kram P!

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 19 oktober 2015 13:20

Nedräkning till att W kommer men sen har jag även nedräkning till jul  

Har kikat runt på lite olika adventsljusstakar som finns på nätet just nu!




Den här kommer ifrån Ellos ch finns här!


 



Den här vita fina saken kan man haffa på Jotex och finns här!   

Även den här fina kommer från Ellos och finns här

Kul med något annorlunda istället för den gamla "vanliga ljustaken" :)



   

Den här spanade jag in på Halens sida och finns här!

 


Sen har ju även Rusta massor med fina iår och till rikigt bra pris!

Skall bli så skoj och gå igenom mina (och R's) julsaker lite längre fram och se vad vi skall komplettera med till våran första jul i vår lägenhet  


Kram P!






bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards