Alla inlägg den 3 september 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 3 september 2016 18:36

Hej!

Ja här håller vi (tyvärr!) ännu sjukstuga!
Natten var H E M S K och vi har nog inte sovit många minuter i natt nån utav oss!

Skulle jag kunna ta över hans förkylning så hade jag gjort det direkt!
Både jag och R börjar känna av halsen nu, så på en av våra promenader förut så gick vi förbi affären och köpte Kanjang och hoppas nu att vi klarar oss!

W har fått alvedon idag med, och näsdroppar!
Herregud som han grät när han fick det!
Bara jag tittade på honom efteråt så skrek han, kände mig såå elak men det är ju för hans eget bästa han fick det men det är inte så lätt att förklara för vår lilla kämpe!

Han har sovit ganska många gånger idag, och fått bada så vi hoppas verkligen att det vänder nu! :)

Som sagt det är sjukstuga så vi har inte gjort så många knop idag, gått promenader, ätit taco och nu hänger vi i soffan innan vi skall ut på en sista kvällspromenad så han får ännu mera frisk luft!

Avslutar med en bild ifrån imorse på H U U R många sniglar som helst på trottoaren vi gick förbi!
Tror aldrig jag sett så många samlade på ett och samma ställe innan! :)

Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards