Alla inlägg den 7 september 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 7 september 2016 20:46

Hej på er!

Idag så har vi hängt med Angelica och Josefin i almedalsparken med dem små! (W sov så han fick inte gunga något den stackaren)!

Efteråt åt vi lunch på biblioteket sen åkte jag och W till hm för att kika lite! :)
När vi kom hem fick han mellis sen somnade han i över två timmar och jag låg på sängen och vilade med.

Jag har haft huvudvärk till och från nu i några dagar och idag är jag G A L E T trött så det var skönt med en paus mitt på dagen! :)

När R kom hem så åt vi mat och sen på kvällen gick vi på ett möte angående om ombildning utav vårat lägenhetsområde!

Vi håller tummarna för att det kommer att bli bostadsrätt så vi kan få köpa lägenheten, renovera upp den och sen så småningom sälja den så vi får en kontantinsats till ett hus.
Vi får se hur det går, just nu är ganska många emot ombildningen dessvärre...

Nu sover W och jag skall ta lite kvällsfika och sen checka ut! :)
Jag längtar efter att få bädda ner mig i ett mörkt & svalt sovrum och få sova hela natten! ;)

Avslutar med en bild häromkvällen på "mina" kottar! :)
Ryktet går tydligen att det är goda pannkakor här så nu är det faktiskt tre(!!) stycken som dyker upp varje kväll! :)
Imorgon skall jag steka en ny omgång till dem! :)


Ha en fin kväll!

Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards