Alla inlägg den 8 september 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 8 september 2016 20:34

Godkväll på er!

Idag åkte jag och W och hämtade ut gåvan ifrån Mio! :)
Det var två små ljuslyktor som nu pryder våran TV-bänk! :)

Enkla och fina och gav ett fint sken nu ikväll! :)
Jag la även in en beställning på en granitfärgad stelton kanna så den skulle komma hem om ungefär tre veckor! :)

Dem har den på annons nu så då tyckte jag faktiskt att jag kunde unna mig den (jag som dricker så mycket kaffe)! ;)

När vi kom hem så var det lunchdags och sen fick han sova middag!
Då passade jag på att kika på Paradise hotell och käka lite onyttigheter! :)

Det var så skönt att bara sitta där i soffan och se på en dokusåpa alldeles själv, mitt på dagen! :)

När klockan blev fyra så åkte vi in till Visby och mötte upp R för jag skulle fixa mina naglar! :)

Jag blev nöjd med naglarna men inte att hon höjde priset med 70kr utan att säga någonting innan!

När jag konfronterade henne så sa hon att glittret kostade extra (något jag tar i princip varenda gång) och att denna ombre blir dyrare om man väljer den (Jag har haft den två gånger innan och inte betalat något extra då)!

Men jag ville inte tjafsa utan betalde och gick därifrån för det var andra kunder där.
Jag skall ge henne en chans till (hon har varit strulig innan med felbokningar) annars så skall jag se om jag kan hitta någon annan som kan göra mina naglar!

Vi tog faktiskt hämtmat när vi var klara på stan och när vi kom hem fick W alvedon och näsdroppar (han har tagit sig för öronen nu i två dagar så jag är livrädd att det är öroninflammation) och sen ett kvällsbad! :)
Han somnade på mindre än fem minuter så han var väldigt trött ikväll! :)
Jag la några böcker under hans kudde så han kommer upp ordentligt med huvudet i natt (fick det rekommenderat av 1177 när jag ringde dem, och skulle det bli värre med öronen så skulle jag återkomma)!
Hoppas verkligen han klarar sig, tycker han varit sjuk länge nog nu! :(


Jag planterade om några pelargoner nu ikväll så jag hoppas att dem överlever inne efter att ha stått ute hela sommaren! :)

Nu har jag tagit en lång dusch och satt mig tillrätta i fåtöljen för att se lite på tv! :)

Imorgon är det fredag (igen!) har ni några planer för helgen?! :)

Ha en fin kväll!

Avslutar med en bild på W imorse vid frukosten!

Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards