Alla inlägg den 14 september 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 14 september 2016 11:18

Godmorgon på er!

Här har vi redan varit iväg på två promenader, gungat i lekparken, fikat inne vid min favorittant och nu
sover W middag i vagnen och jag skall strax sätta mig och skriva iordning adresser till hans kalasinbjudning! :)

Fick hem dem på lådan igår och jag tyckte det blev SÅ fina! :)
Älskade "lilla" skrutt, så himla fort dethär året har gått!


Vi har ingenting planerat idag förutom ett möte ikväll angående våran ombildning som vi skall gå på!
:)

Gårdagen spenderades på musiklekis och efter det så hade jag och Josefin ett riktigt givande samtal på över en timme.
Hon är så duktigt på att ge råd, tips och har massa idéer så det är så skönt att kunna bolla frågor och svar med henne! :)

När vi ätit lunch så åkte vi in till Gåvan och kikade litegrann.
Jag fann en hel låda med duplo för endast 50kr så det fick följa med hem! :)
Skall tvätta bitarna ordentligt sen skall han få leka med dem! :)

Tvättstugan var bokad mellan kl 16-19 och där emellan så ägnade vi tid åt lek och bus! :)

När klockan var 21 så checkade hela familjen ut och W sov återigen hela natten i sin säng fram till kl halv 7 imorse! :)

Nu försöker vi inte att lägga honom mellan kl 18.30-19.00 längre utan mellan kl 20-21 och det funkar (just nu) bäst för honom och oss.
Han sover hela natten och vi alla är utvilade morgonen därpå! :)

Om några veckor ändras säkerligen rutinerna igen men tills dess så får han faktiskt hålla igång fram tills kl 20! :)

Nu skall jag ta och sätta igång!
Jag hoppas ni får en fin dag! :)

Avslutar med en bild från igår där han fick rida på mina axlar! :)
Det är lite läskigt tycker jag men med tiden så får vi nog in snitsen på det med! :)

Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards