Alla inlägg den 9 september 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 9 september 2016 10:52

- T R Ö T T !
W vaknade först vid kl ett och kom då över till vår säng.
Sen somnade han om till kl fyra och då var han vaken undr en timmes tid, han sa ingenting utan låg tyst, snurrade litegrann, satt och tittade på mig ganska länge och sen klättrade han på sänggaveln tills orken tog slut och han somnade om... Vilket jag tyvärr inte lyckades att göra, så JA idag är jag supertrött!


- Min förkylning är helt borta och halsontet med så det är jätteskönt! :)

- Jag har noll matinspiration just nu, hade velat lagat något gott till ikväll när det är fredag men jag har verkligen ingen idéer alls, (tacos åt vi i lördags så det är jag faktiskt inte jättesugen på)!
Kom gärna med tips på någon god, lättlagad maträtt! :)


- Vi skall åka och köpa lite saker senare idag som jag har fyndat på Facebook, bla en vinteroverall som jag hoppas skall passa honom (den är i stl 70 så det känns som att det är gränsfall på den)!

- Vi skall även åka förbi Linds och köpa fat till mina terracotta krukor så jag kan ta in ännu flera pelargoner som står ute!

Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards