Alla inlägg den 5 september 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 5 september 2016 11:04

Är vad vi i denna familj behöver just nu och på Sköna hem hittade jag dessa små tips som inte kostar många kronor att prova! :)


 



Kram P!

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 5 september 2016 07:17

Godmorgon!

Igårmorse vid kl sju så åkte Emil och hans hund Figther hem.
R var uppe och hjälte honom att komma iväg innan han gick och la sig igen och sen sov vi till kl tio (!!)
Vilket var välbehövligt för natten var inte rolig alls.

Vi tog några promenader under dagen, Gotland bjöd på strålande väder så W sov ute en god stund på eftermiddagen! :)

Vi såg film och åt fruktfat, ärtglass och kurerade oss så gott det gick innan vi gick och la oss kl nio!

Denna natt har varit lite bättre för min del, R har däremot inte alls sovit bra för W är inne i en pappa period nu och vill gärna ligga uppepå R när han skall sova!
Jag får knappt hålla/titta på honom för då börjar han att gråta så jag hoppas att han inte är så pappig idag när R är på jobbet för då kommer det bli en låång dag!

Såfort han blir helt frisk skall han börja sova i sin säng igen! :)

Vi har ingenting planerat idag, vädret är inte jätteroligt så det blir nog endast ett par promenader sen vila! :)

Jag fick faktiskt sms utav Josefin häromkvällen där hon berättade att alla barn som var med på kotteland i onsdags hade blivit genomförkylda! :(

Det känns så tråkigt att man tar med dem på ett ställe där dem får leka och busa och så blir dem förkylda! :(
Men nu är det som det är och nu kämpar vi på åt rätt håll iaf! :)

Hoppas ni har en bra start på veckan!

Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards