Alla inlägg den 20 september 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 20 september 2016 05:44

Godmorgon!

Idag väntar som vanligt musiklekis nu på förmiddagen sen står dagen oplanerad! :)
P
Igår var vi däremot bjudna på två kalas! :)
Ett vid min favorittant på förmiddagen för hon fyllde nämligen 88år! :)
Det var jag, W och två granntanter till! :)
Det bjöds på jättegoda kakor, saffransbullar och tårta! :)

Efter att kaffet var uppdrucket så tackade vi för oss och så gick vi en promenad, W somnade efter ett tag och när vi kom hem så satte jag igång att grädda pannkakor till kvällens middag som var crepes! :)

När lunchen var uppäten så åkte vi in till Kappahl för att kolla in deras sortiment!

Jag vann nämligen en tävling på instagram häromdagen där jag fick välja tre valfria plagg från deras sortiment! :)
Först tänkte jag endast barnkläder (läs newbie!) men sen så började jag tänka lite praktiskt så detta är vad jag valde! :)

Det blev kläder för nästan 2000kr (!)
Overall till W för nästa vinter (den kostade 900kr).
En bh och en höst/vår jacka till mig! :)
Så gick jag bara hem och mailade adresslänkarna till en tjej så skall kläderna komma på posten! :)

Jag kände att jag faktiskt ville unna mig själv någonting för detta är något jag inte skulle lägga pengar på nu när jag går hemma och är mammaledig! :)

Det andra kalaset vi var bjudna på var hemma hos Jennifer på kvällen som fyllde 32 år! :)
Hon hade så god smörgåstårta, den fick även högsta betyg utav W som åt med god aptit! :)
Han fick smaka räka för första gången vilket gick hem!! :)

Vi landade i sängen runt kl halv tio och somnade nog på två minuter båda två! :)

Nu skall jag vila lite (har legat vaken sen halv 4 då W kom över till vår säng) innan det är dags att kicka igång denna dag!

Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards