Alla inlägg den 16 september 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 16 september 2016 20:46

Godkväll på er!

W sover sedan kl 19, jag har tagit en dusch och R lägger patiens i köket medans jag möblerar om ljusstakar lite överallt! :)
Spännande fredagskväll va? ;)
P
Kanske inte så värst men skönt att kunna göra det man vill utan att en liten W klättrar på en, för det är just nu vad han gör, han reser och klättrar på A L L T! :)

Men det är jättekul att han gör det, och nu vågar han även sätta sig ned på rumpan när han står upp, det har han inte vågat innan utan då stått och skrikit tills vi kommit till undsättning och tagit ned honom till golvet! :)

Vi mötte upp Josefin och Amanda idag för en liten träff nere på Biblioteket idag kring lunchtid! :)

Vi lunchade/fikade och jag köpte även med mig en present för imorgon är vi bjudna på 3-årskalas hos min arbetskompis lilla kille! :)

Det blev även en sväng förbi Cubus och där fick W en mörkgrön tröja! :)
(Bild kommer imorgon!) :)

Vi åkte sen hem så han fick mellis, leka & busa, sen lite middag och ett kvällsbad och nu sover han gott i sin säng! (Inatt kom han över till våran säng, men jag tycker ändå att han är jätteduktig som klarar dem flesta nätterna i sin säng!) :)

Nu skall jag se om vi skall spela ett parti kort innan det är läggdags! :)

Avslutar med en bild på oss från imorse! :)


Ha en fin kväll! :)

Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards