Alla inlägg den 30 september 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 30 september 2016 13:10

Jag tänker inte låta en människa som har åsikter om mig ta ifrån mig mina minnen och bloggen!

Så jag fortsätter blogga och spara minnen, och väljer hon att titta in här, ja då är det upp till henne om hon vill fortsätta att irritera sig på mig.
På instagram och på Facebook har jag blockerat henne så hon slipper se mina uppdateringar (bekräftelse?!) och bilder från min familjs vardag!

Nu har hon fått tillräckligt med plats här inne så nu välkomnar vi positiv energi igen och sopar det tråkiga under mattan!


Vi startade dagen med sovmorgon till kl 8 och efter frukostbestyren (bananbrödet blev en hit!!) så åkte vi till BVC!
Vägning & mätning stod på schemat!

Han var 74,5 cm lång och vägde 10kg precis! :)
Riktigt häftigt! :)

Nu är vi hemma och har ätit lite lunch.
I eftermiddag blir det promenad och ev en fika med pappa! :)

Pottandet då, hur gick då det häromdagen?
- Det gick jättebra! :)

Han satt still och tittade på Babblarna i säkert 5 min och gjorde nummer 2! :)
Däremot så har vi inte hunnit fler ggr för då har han använt sig av blöjan innan vi hunnit till pottan, men vi fortsätter med våran morgonrutin! :)


Ikväll skall vi äta sushi, och även lite chips & dipp kommer troligtvis att slinka ned! :)

Imorgon hoppas jag att vi hinner både till återvinningen och en sväng på stan innan vi skall på grillfesten! :)
Det är nämligen visbydagen som hade varit kul att gå runt och kika på (fast det hänger lite på vädret med!)
Hösten verkar ha kommit för att stanna nu med sina kraftiga vindar och hårda regn och jag är inte jätteförtjust i regn & rusk! :)



Hoppas att ni har en fin fredag, och så hörs vi av precis som vanligt här inne igen! :)


Stor kram P!



bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards