Alla inlägg den 17 september 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 17 september 2016 17:48

Hej på er!

Har ni haft en bra dag hittills? :)

Vi har varit på 3årskslas och nu sover W efter att ha busat där i två timmar! :)

Det bjöds på massa gott och en jättefin tårta eftersom födelsedagsbarnet är väldigt förtjust i brandbilar! :)

När vi kom hem så stekte jag upp lax/potatisbollar som jag hade styrt upp tidigare i förmiddags till W! :)

Det gick verkligen hem så det kommer jag att göra fler gånger! :)

Dubbelpanering på utsidan och stekta i olja! :)

R är iväg hos en kompis sen kl tolv idag, dem skulle snickra tak, dricka öl, äta pizza och bada jacuzzi! :)

Jag har redan hoppat i pyjamasen, tror jag åt liite förmycket kakor och tårta för jag känner mig lite slö/matt i kroppen!
Hoppas det går över till imorgon! :)

Hoppas ni har en fin kväll! :)

Avslutar med en bild på W som var överlycklig imorse när han upptäckte vattenkannan i badrummet som var fylld med vatten så han kunde plaska! :)
Han badade igår och jag sparar ännu hans badvatten och vattnar med! :)

Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards