Alla inlägg den 24 september 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 24 september 2016 15:45



Här kommer lite fina tips till er som vill vara lite pyssliga i höst!

Fanns  SÅ mycket fint man kan göra som inte kostar många kronor alls!:)

Ekollonen målade jag i guldfärg förra hösten och skall snart ta fram dem och dekora med! :)


Kram P!

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 24 september 2016 13:27



Jag och W började dagen med en riktigt långfrukost idag.

Vi tände ljus, åt massa frukt, och satt och myste länge! :)

Han provade clementin och det tyckte han jättemycket om! :)   




Efter frukosten så tog jag en dusch, sen åkte vi in till Visby, vinterkängor/första skor stod på inköpslistan till W! :)

Vi gick till Dinsko och fastnade för ett par ganska direkt.

Han fick prova dem och gick med dem på så det känns lovande! :)


Jag har varit lite rädd för att skaffa vinterkängor som första skor till honom.

Att dem skall bli tunga och otympliga för honom och att han inte kommer att vilja förflytta sig men vi får helt enkelt se hur det går! 

Det är ju inte värre än att vi får köpa ett par kavat till honom med som vi isåfall får öva med inomhus! :)


Dessa valde vi iaf till honom! :)

   


Här hittar ni dem på hemsidan!  


Precis innan man skall få till en "bra" bild så kan det iband se ut såhär! ;)

 



När vi var klara på stan (efter ett besök på Hemmakväll, det är ju lösgodisets dag imorgon) så åkte vi hem och åt lunch, och nu väntar tvättstugan igen( vi hann inte klart i förrgår)!

Regnet hänger i luften, så det lutar åt en dag inomhus med lek & bus (förutom en promenad så R kan få dammsuga)!


Filéfrossan igårkväll var jättegod! :)
Vi åt så mycxket så vi allihop hade matkoma efteråt, men det fick det vara värt! ;)


Jag hade fått sms igår om att paketet ifrån Kappahl hade kommit så det hämtade vi ut.

Vilken kvalite på både hans overall och min jacka! :)

Min jacka vägde nog max 150gr, den var SÅ lätt!

Här hittar ni den!

Hans overall finns här!

Bh:n däremot skulle komma lite senare, för den var slut på hemsidan!


Nu skall jag gå ut en sväng i tvättstugan igen och fixa!
Hoppas ni har en fin lördag! :)


Avslutar med en bild på W imorse när han precis har lärt sig var av/på knappen på radion finns! ;)

 



Kram P!






bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards