Alla inlägg den 6 september 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 6 september 2016 19:06

Hej på er!

I vanliga fall brukar vi gå upp på musiklekis när det är tisdag men idag lät vi bli. Anledningen är att jag inte ville råka smitta några andra barn när W ännu inte är helt frisk ifrån sin hosta!

Så vi sov till halv nio och åt sen frukost och gav oss iväg för en promenad med några utav dem andra mammorna ifrån mammagruppen! :)

Vi gick på loppisar och avslöt med en lunch på stan! :)

En hylla, en UVdräkt (till nästa sommar) och en liten glasbricka fick följa med hem! :)

Även denna lampa till W's rum fick följa med! :)
Jag har för mig jag har sett i någon blogg att dessa går att måla så jag skall kolla upp det och fundera på om den skall få ha originalfärgen eller få sig en förvandling! ;)

Glasbrickan får agera tändstickshållare på bordet tills W upptäcker att det går att riva ner för då får jag flytta på det! :)

Han är verkligen på & drar och river i A L L T och prövar oss nu och ser hur vi reagerar! :)

När vi kom hem från stan så åt han lunch (han sov nämligen när vi var och fikade!) och sen mötte vi upp Alexandra och Anton i gungparken för lite kvalitetstid!

Vi bor på samma gård men vi har ändå fullt upp på varsitt håll och ses så sällan!
Nu har dem även fullt upp med att packa för dem flyttar snart till hus(!!)

Nu sover W och jag skall gå en sista gång till tvättstugan innan vi får lite egentid framför tv:n!

Det är sällsynt nu när W har varit sjuk och haft lite andra rutiner med att hålla sig vaken tills vi går och lägger oss på kvällarna!

I natt så vaknade han kl två och var helt otröstlig i en timmes tid!
Ingenting hjäpte, jag försökte köra honom i vagnen, R bar omkring på honom, han fick klämgröt (han älskar det) som han bara kastade iväg.
Tillslut så somnade han uppepå R så vi kunde pusta ut!
Undrar så vad det var som gjorde honom så otröstlig! :(
Det är så hemskt när verkligen ingenting hjälper och man bara vill att hans allra bästa!

Ha en jättefin kväll! :)

Avslutar med en bild på mina fina killar!

Kram P!

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 6 september 2016 08:30


Jag såg på Mios hemsida att blir man prenumerant på deras nyhetsbrev så får man en gåva utan extra kostnad! 

Jag anmälde mig direkt och det skall bli spännade att se vad det är för någon gåva! :)



Dem har alltid bra erbjudanden och så mycket fint!


Bla den här lampan som gärna hade fått flytta in i vårat sovrum!

 


Här hittar ni den!


Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards