Alla inlägg den 18 september 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 18 september 2016 20:01

Godkväll på er!

Jag har precis tagit en dusch och nu sitter vi och kikar på Leilas supermat! :)
Hon är så jäkla grym på det hon gör, har gillat henne från första stund och har några av hennes böcker i min samling! :)

Annars då?
Vi har faktiskt inte gjort så mycket idag.
Vi åkte och handlade vid kl 10 och det blev även en sväng förbi ÖoB! :)
Hittade dessa polly där som vi var tvungna och testa! :)

Dem var helt okej (förutom dem mörka som hamnade i soptunnan eftersom ingen utav oss är särskilt förtjust i mörk choklad)!

W åt blodpudding till lunch sen fick han sova middag.
Han vaknade efter en stund och kom då upp och somnade om på min mage! :)
Alltså när jag ser honom ligga på min mage nu har jag SÅÅ svårt att förstå att han legat därinne!

Fick upp ett minne på Facebook idag där jag för ett år sen hade lagt upp en bild när jag var i v35! :)

Galet vad tiden går!

Sen har vi mest busat med W, jag lagade köttbullar med sås och potatis till middag!
W åt två köttbullar, en potatis, ärtor & morötter och massa sås! :)

Sen fick han bada och nu sover han i sin säng! :)

Vi skall kika vidare på tv:n, skall bla se Spårlöst där en tjej ifrån Vibble är med ikväll!
Håller tummarna för att programmet slutar lyckligt! :)

Ha en jättefin kväll! :)

Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards