Alla inlägg den 10 september 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 10 september 2016 08:31

För det är just vad denna lördag bjuder på! :)

En utvilad mamma som fick sova H E L A natten!
W somnade nämligen vid kl nio och sov ända fram till kl sex, i sin säng dessutom! :)

Så vilken skillnad att vakna idag mot igår! :)

Jag har redan en rabarberpaj i ugnen för pappa skall komma på besök under dagen! :)

Igår skrev jag och berättade att jag skulle åka och köpa en overall! :)

Den var jättefin och den var även stor för att vara i stl 70 men hon sålde även en helsvart i stl 80 så jag köpte den med! :)
Lika bra så klarar vi hela vintern utan bekymmer! :)

Sen denna hylla fick följa med hem! :)
Tyckte den var så söt! :)

Mina matproblem löste sig rätt bra senare på kvällen faktiskt! :)

Jag friterade rödbetor och till det blev det chèvrecrème innan maten.
Även en äppeldrink slank ned.

Sen gjorde jag en fläskfilégryta med lite olika svampar och syltlök & potatishalvor! :)

Idag när vi klev upp så låg dimman tät men nu är den borta.
Inga planer för helgen vilket är SÅ skönt! :)

Hoppas ni får en fin lördag! :)

Avslutar med en bild på W igår på Linds! :)

Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards