Alla inlägg den 4 december 2015

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 4 december 2015 16:39

Här kommer bilderna på gårdagens stöldgods! ;)


Vi är nöjda både jag och W      


Kram P!

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 4 december 2015 16:05

Sovmorgon till halv nio idag, helt galet vad han kan sova länge ibland (trots att han bara fick ytterst lite mat i nättras eftersom både han och jag somnade ifrån matningen)!
Men hade han varit hungrig så hade han sagt ifrån men han valde sin skönhetssömnen istället!

När klockan var halv tio så gick vi över till min favorittant i hopp om att hon skulle bjuda på förmiddagsfika men när jag ringde på så stod hon startklar i farstun och skulle på fotvård i Visby så vi följde henne en bit på vägen sen gick vi hem igen och fortsatte rensningen i förrådet.

Nu har jag rensat ut en stor sopsäck med kläder och skor som vi skall åka och skänka till Kupan imorgon samt en kartong som skall till återvinningen.
Långt ifrån klar men har iaf kommit en bra bit påvägen! :)
Känns så skönt att bli av med massa onödigt som bara står och tar plats där ute och aldrig används!

W fick hem sin overall ifrån hm idag, så galet stor ut (var stl 56) men det är bra för då kan han ha den länge!

Den var så söt med dom små öronen!
Så gulligt med kläder till honom som har små öron, älskar det!
Och dragkedja, herregud vilken bra uppfinning och särskilt när den går hela vägen ner till benet! :)

Nu härjar stormen Helga utanför, och hon härjar ordentligt!
Tänker absolut inte gå ut någonting mera idag utan nu stannar vi inne och myser resten utav den här fredagen!

Jag har börjat förbereda inför kvällens mat som blir Sveriges nationalrätt!

Det känns som att vi dricker massor med läsk när jag lägger upp bilder men oftast så smakar jag bara på R's läsk för jag orkar sällan en hel, dessutom så släcker det inte alltid törsten utan då föredrar jag vanligt vatten! :)

Så nu vet ni ifall ni tror att vi missbrukar läsk här hemma ;)
Och när W börjar bli större så kommer det såklart inte finnas läsk tillgängligt så som det finns nu! :)

I en av mina kartonger idag så hittade jag ett quiz spel om filmfrågor så jag tror att vi kommer duka upp med lite godis och annat gott och spela det senare ikväll om vi nu inte får matkoma och hamnar framför Idolfinalen! ;)

Nu skall jag fortsätta förbereda maten innan R kommer hem och W vaknar!

Så avslappnad när han sover! :)

Hoppas ni får en mysig kväll och håll er inne så ni inte blåser bort!

Stor kram!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards