Alla inlägg den 6 december 2015

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 6 december 2015 21:24


Idag vid kl två så gick vi bort till Mikaela som tog en massa kort på oss så vi kan sätta in en bild på oss i tidningen!
Det hör till tycker jag att man gör när man fått barn. :)
Skall bli jättespännande att få se korten sen! :)

W var så söt i sin fina body han har fått låna av Anton till kortet idag! :)

När vi var klara med fotograferingen så åkte R in en sväng till Visby och jag klädde på mig ordentligt och tog en pw medan W sov!

När R kom hem så hade han köpt med sig en "advents-lussekatt" som var fylld med mandelmassa och lingongrädde!
Vad vi tyckte?
Vi kommer inte att köpa den igen, var verkligen ingen hit alls!
Men alltid kul att prova nyheter! :)

När klockan närmade sig fem så satt jag som en hök på Facebook och följde en budgivning som jag var med i och vann! :)
Blev riktigt glad att jag vann den! :)

Det var ett gäng tallrikar (47st) som fick flytta hem hit ikväll!
Jag har varit svag för blåvitt porslin ett längre tag nu och när jag fick syn på den här annonsen så gick det inte att motstå och för 380kr så vart det mitt! :)

 

Vissa av dom är rätt slitna men jag känner att det gör absolut ingenting alls! :)
Så nu drömmer jag om ett större boende där jag kan ha ett stort vitt vitrinskåp dit dom kan få flytta in! :)

W har haft sitt lilla söndagsbad ikväll och den här söndagen tyckte han det var jätteskönt!


Vår lilla badanka! :)

TV4 har stått på med solsidan och nu är det Beck som rullar på tv:n medans vi har ätit en sen middag som bestod utav hamburgare!

Och nu har vi även en matlista för nästa vecka:

Måndag: ugnspannkaka med fläsk

Tisdag: korvstroganoff med ris

Onsdag: hemgjord pizza

Torsdag: soppa och pannkakor

Fredag: julbord med R's jobb på Visby hotell

Hoppas ni har en mysig söndagskväll!

Kram P!


Av Pamela Falkenborg Enderberg - 6 december 2015 16:46

Fler än jag som gillar Svenskt Tenn?


Tycker dom har en massa fina saker (fina priser oxå) så jag har satt ihop ett litet Collage vilka saker som skulle få flytta hem till mig!

 


Kuddarna hittar ni här, här, här, här och här


Vasen hittar ni här


Underläggen med världens finaste stad hittar ni här


Ljusstaken hittar ni här


Brickan hittar ni här

 

 

 


bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards