Alla inlägg den 29 december 2015

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 29 december 2015 14:46

Tänkte lägga upp en liten lista över året som har gått!


1. Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
Ja jag var ju både gravid och födde barn! :)


2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag ger inga nyårslöften.


3. Fick någon du känner barn?
Jadå det var en del som fick tillökning! :) 


4. Dog någon som stod dig nära?
Nej.


5. Vilka länder besökte du?
Inga alls faktiskt. 


6. Är det något du saknade 2015 som du vill ha 2016?
Inte som jag kan komma på nu, det enda är nog tid. 

Tid till att umgås med min  familj.


7. Vilket datum kommer du alltid att minnas?

26 Oktober när mitt liv förändrades för alltid  


8. Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?
Att jag fått flytta ihop med R så att vi kunde bilda en familj och få W!


9. Vilket var ditt största misstag?
Har nog inte gjort något stort misstag detta år som jag kan minnas.


10. Vilket var ditt bästa inköp?
Får nog säga min Michael kors väska trots att den bara blivit använd en gång, men jag hinner ännu! ;)

11. Vad spenderade du mest pengar på?
Saker till W, jag har inte lagt många kronor på mig själv detta år.


12. Vad gjorde dig riktigt glad?
 När jag kände den allra första sparken   


13. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Bara några förkylningar! 


14. Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2015?
Groupie, Vår sommarnatt, Guld och gröna skogar,Ingen annan rör mig så som du.


15. Mådde du bättre eller sämre under 2015 än vad du gjort tidigare år?
Väldigt blandat eftersom jag var gravid i princip hela året ;)

Det gick upp och ner vissa dagar.


16. Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?
Motionerat mera och träna hemma så jag slapp besvär med ryggen, men samtidigt var det svårt när jag var gravid.


17. Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på?
Suttit och surfat bort massor med onödig tid! ;)


18. Hur var din julafton?
Perfekt. Jag firade med min familj  


19. Blev du kär?

Jag var redan kär och är väldigt kär nu oxå!


20. Vilket program har varit det bästa på tv?
Alla matprogram!


21. Hatar du någon som du inte hatade förut?
Inte som jag kommer på.  


22. Vilken var den bästa boken du läst under året?
Att föda utan rädsla.


23. Vilken var din största musikaliska upptäckt?
Miriam Bryant


24. Önskade du dig något som du fick?
Jag önskade mig ett friskt barn och det fick jag!


25. Önskade du dig något som du inte fick?
Matriella ting och det kan jag köpa nästa år! :)


26. Vilken var årets bästa film?
Sommaren med Göran , jag tröttnar aldrig på den! :)


27. Vad gjorde du på din födelsedag?
Jag jobbade fram till kl 21 sen åt vi kräftor och västerbottenpaj när jag kom hem och dagen efter hade jag kalas för släkten! 


28. Vilka var de bästa människorna som du träffade?
Alla folk som hjälpte oss under förlossningen och efteråt på BB! 

stor eloge till dem. 


29. Hur skulle du beskriva din klädstil?
Väldigt enkel, jeans, tshirt, solglasögon och uggs. :)


30. Vad fick dig att må bra?
Kärleken till min familj, och när lönen kom in på kontot förstås ;)


31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Får väl säga Gunvald Larsson! :)


32. Vem saknade du?

Finns många som jag saknar som bara är ett samtal bort.


33. Vilken var din bästa månad?
Juli 


   

 

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards