Alla inlägg den 15 december 2015

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 15 december 2015 18:40

När vi gick och la oss igårkväll så hoppades jag att han skulle sova fram till kl fem igen men inte då, redan kl ett så vaknade han och ville äta.
Sen vaknade han vid fyra igen och ville äta ännu mera, och vid kl sju så var det dags igen!
Som tur är så somnar vi båda om ganska fort när väl matningen är över så vi vaknade vid halv nio och då bestämde vi oss för att nu är det morgon! :)

Så åt vi frukost och åkte in till Visby för att byta tröjan W fick av R's moster.
Jag upptäckte nämligen ett hål under armen när jag hade tvättat den :(

Som tur var skickade hon med kvittot så att byta till en hel tröja var inga problem fast den var köpt på fastlandet! :)

Köpte med lite julklappar hem till mina killar oxå när jag ändå var på stan! :)
W får dock bara kläder i sin julstrumpa eftersom att han ändå inte kan nyttja några leksaker ännu! :)


Har sagt till honom att han inte får tjuvkika på min blogg nu vid jul så därför vågar jag lägga upp kort på vad jag köpte idag! ;)

Även världens gulligaste små tossor fick följa med hem som han kan ha på julaftonsmorgon!



När vi sen kom hem igen så åt jag lite tomtegröt och drack varm O'boy och sen fick han mat.


 


Någonting som är så himla mysigt är när han ätit upp och sen ligger på min arm och halvsover!
   
Jag älskar den stunden!   
Skulle egentligen ha plockat med lite annat efter han ätit klart men ibland så får man strunta i dom sakerna och bara njuta av nuet!  



Köpte med några julkort hem idag och skall snart sätta mig och skriva dom. Hade helt glömt bort det och sista dagen att posta dom är imorgon!

Kvällsfikat ikväll består utav saffranssemlor och pepparkakor med ädelostcremé!



Avslutar med en av bilderna som Mikaela tog på oss till tidningen!
Känns som att W tänker: - Är ni klara med det här pusskalaset någongång?! ;)


 

Hoppas ni har en mysig kväll!
Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards