Alla inlägg den 16 december 2015

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 16 december 2015 21:00

Även den här natten var han lite vaken från och till!

Han åt vid kl tolv sen vid kl tre och mellan kl fem och sex.
Sen strax efter kl sju somnade vi om och vaknade kvart i tio!!
Kan knappt minnas att jag sovit sålänge någongång!
Jag är ju en morgon människa från början men det verkar som att den tiden är förbi! :)

Jag har inte gjort såmycket idag, varit ute och gått en pw, och plockat lite här hemma.
Men dagen har gått fort ändå för
W har inte sovit så mycket idag så han har haft min fulla uppmärksamhet!

Jag har sjungit Pelle Plutt för honom hela dagen och det har gjort att han har skrattat några ggr under dagen (jag förstår honom eftersom jag är både tondöv och taktlös) ;)
Det är så underbart och se, och han skrattar som mest när han ligger på skötbordet! :)

Sen när jag höll på att plocka litegrann och han låg på sin filt i köket så tittar jag till honom och då låg han på sidan?!

Nu vet jag att han troligtvis rullade runt utav misstag men ändå, han låg på sidan!!
Nu vill jag stanna tiden men ändå inte! :)

Jag hade fryst in lite köttbullar sist jag rullade ett gäng så det fick bli kvällens middag tsm med potatismos,gräddsås, lite stekta champinjoner och rårivna morötter!
Efter vi ätit så åkte jag in till Visby och bytte en av julklapparna jag hade köpt i fel stl (fort och fel så jag ör inte förvånad)! ;)

R har feber idag så han kröp ner i badet efter jag kom hem igen och då satte jag och W oss och såg lite tv!

När R kom upp från badet så la han sig först i soffan och somnade nästan direkt men gick sen in och la sig i sängen, stackaren!
Aldrig kul att ha feber! :(

Jag tog en kopp te och väntade in Bonde söker fru medans W sov i soffan!

Innan R åkte hem från jobbet idag så åkte han införbi ÖB och köpte lite godis för:
- Vi måste ju ha någonting att äta på när vi ser på Kalle Anka kvittrade han när han kom hem! :)

Vi kommer att kunna äta godis fram till Påsk och beach2016 känns som att jag spenderar i vassen! ;)

Nu skall jag ta och göra mig iordning och gå och lägga mig, har ingen aning om hur natten blir så det är lika bra att passa på att sova när tillfälle ges och man är trött! :)

Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards