Alla inlägg den 13 december 2015

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 13 december 2015 13:46

Igår så åkte vi ner till stan runt kl tolv och mötte upp W's farmor och farfar ochså gick vi ner till julmarknaden på Stora torget!

Det var ungefär samma marknadsstånd som är där på sommaren så vi gick igenom det ganska fort.

Efter det så gick vi upp till Garage1 och trängdes lite med alla anda som oxå ville göra massor med fynd! :)

Fick med mig två små tomtar och en liten stjärngosse därifrån! :)
Även två blockljus fick följa med för det går alltid åt!
Kulorna däremot kommer ifrån Rusta! :)

Var även en sväng förbi Linds julmarknad men där var det väldigt stimmigt och massor med folk så vi stannade inte så länge!

Sen åkte vi hem och fikade och W fick massor med presenter!

Jättefina kläder ifrån R's moster! :)
Tack snälla! :)

Från sin farmor och farfar fick han mina första år bok som fanns massor med roliga saker att fylla i! :)

Så det skall vi sätta oss med redan nästa vecka och börja med för man glömmer så fort annars!
Är glad att jag har bloggen och har skrivit ner ganska mycket ifrån hans första tid så man kan gå tillbaks och kika! :)

Han fick även en jättemjuk och gosig overall ifrån farmor och farfar och en pipmugg ifrån R's farmor! :)

Och jag hade skickat bud med R's farmor och bett henne köpa med en morgonrock ifrån Ica maxi ner till mig eftersom jag inte hittade den här och dom skulle inte få in den i sitt sortiment!
(Veckan efter jag bett henne köpa med den fick dom in den i butik iaf)!
Den är så julig och fin så jag kunde inte motstå den! :)

Sen lagade R och hans mamma tacos som vi åt och efter det så tog vi det lugnt och pratade lite innan dom åkte hem till hotellet igen! :)

W var lite orolig igår och ville inte riktigt sova någon längre stund men en stund somnade han iaf på mitt bröst när vi såg på Så mycket bättre!

Då passade jag på att knyta ihop några rosetter som skall vi skall ha i granen (som är påväg hem alldeles snart)!
Jag vet att man ska klä granen och mysa dagen innan julafton men jag tänker strunta i den traditionen iår och ta in den redan idag så vi hinner få njuta utav våran gran ordentligt!

För jag vet att när det nya året börjar så vill jag plocka ner alla julsaker och få ut det gamla så därför plockar vi in den redan idag! :)

Hoppas ni har en mysig helg!

Vi kommer nog att avsluta vår helg med pizza, är galet sugen på det idag! :)

Stor kram!

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 13 december 2015 13:17

W skulle minsann vara en pepparkaka idag bestämde han när han slog upp sina små blå imorse! ;)
Och så ville han kika in och önska er en Glad Lucia! :)

Kram från mig och lilla W!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards