Alla inlägg den 14 december 2015

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 14 december 2015 20:26

Som rubriken lyder, måndag igen!
Veckorna går ju så galet fort och jag
trodde faktiskt att tiden skulle gå liiite långsamt när man "bara" går hemma men nejdå, den springer på tom fortare än förut! :)

W har sovit jättebra hela natten men vaknade dock med världens gallskrik imorse vid femtiden!
Tror faktiskt han hade en mardröm för från att sova till att bli klarvaken och skrivs hysteriskt på mindre än 2 sekunder stackarn!

Han fick massa mat sen somnade vi om till kvart över sju och då var det dags att vakna för dagen tyckte han! :)
Men vi låg kvar och myste i sängen till halv tio och kikade på Nyhetsmorgon.

Gick upp och åt frukost och tände granen och då infann sig verkligen lite julkänsla! :)
Nu skulle det bara komma lite snö oxå så hade det varit toppen! :)

Bilden blev lite mörk för jag tog den igårkväll efter att jag klätt den!
Men nu står den på sin plats och det lär nog komma fler bilder på den! :)



Pysslade omkring här hemma och åt lite lunch och gick sen en pw och han somnade nästan direkt vi rullade utanför dörren och när vi kom hem igen så fick han sova vidare på baksidan och jag fick en ledig tid i tvättstugan och fick bort massa tvätt! :)

Hann även att rensa ur två lådor i min byrå med massa kläder där vissa skall kastas och några skänkas till kupan innan R kom hem och vi åt mat.

Efter maten färgade vi om mitt hår i hopp om att få bort det oranga (får se hur det går eller om det måste till ett frisörbesök)!

Nu skall vi äta lite pepparkakor med ädelostcréme och dricka glögg och se om vi hittar något bra program på tv:n eller om det får bli Sunes jul! :)



Den här bilden tog jag förresten idag och jag är galet nöjd med rosetterna och att vi skippar glittret och kör på silvergirlang istället! :)

Avslutar med några bilder på vår lilla badanka från igårkväll! :)

Som ni ser så gick söndagsbadet jättebra igår! :)

Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards