Alla inlägg den 26 december 2015

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 26 december 2015 22:20

Vi klarade första natten trots att han sov i sin säng! ;)
Och skall jag vara ärlig så tror jag inte ens han märkte att han sov i den eftersom han ännu ligger i sitt lilla hus! :)
Jag märkte det nog mera men det gick ändå väldigt bra och jag hade tydligen somnat innan honom berättade R imorse! :)

Han vaknade vid kl tre och fick mat och så bytte vi blöjan och vid kvart över sju så vaknade han igen och sen halvsov han fram tills vi gick upp! :)


Tanken var ju att jag skulle åka in och kika på mellandagsrean men när jag vaknade i morse så hade jag ont i halsen och kände inte alls för att gå i affärer.
Dessutom skall vi upp på fastlandet efter nyår så det lockar lite mera att kika i affärer där uppe då! :)

Fast jag låg kvar i sängen och klickade runt på lite olika sidor och hamnade på Zaras hemsida och fastande för ett par svarta utsvängda par jeans!

Tvättstugan glömde vi bort att vi hade bokat vid kl tio så när kl var halv elva fick R rusa iväg och kasta in första maskinerna så ingen annan skulle knycka våran tid! :)

Sen åt vi frukost, jag tog en pw och efter det kom Jennifer och Robert förbi och vi åt fruktsallad!

Sen har vi bara slappat på sängen hela eftermiddagen & kvällen och det har vart riktigt skönt! :)

R åkte in och hämtade hamburgare och tom det åt vi på sängen!
Jag som är emot att äta i/på sängen överhuvudtaget men ibland får man göra undantag! ;)

Nu skall jag ta och försöka sova och hoppas att halsen är bättre imorgon.
Min pappa fyller år imorgon så det är kalas i Fårösund och så skall mamma bjuda oss på mat så jag hoppas att jag/vi allihop mår bättre då!

Avslutar med några bilder på världens underbaraste lilla kille!

Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards