Alla inlägg den 18 december 2015

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 18 december 2015 19:04

Imorse tog vi sovmorgon igen!
W vaknade vid kl fyra och ville ha mat, så det fick han (såklart)!
Jag låg sen vaken fram till kl sex och då satte jag igång Gotlandsradion (gammalt beprövat knep när jag skall somna så sätter jag igång den) och bara jag satt på radion så sov vi fram till kvart i nio!

Åt frukost och pysslade omkring här hemma sen åkte vi in till Andreas och fikade!
Han kommer att flytta till fastlandet i slutet av januari!
Och det är min arbetskamrat sen 8 år tillbaks om ni undrar vem han är! :)

Är både glad och ledsen över det!
Glad för hans skull men riktigt ledsen över att mista en sån himla go arbetskamrat som han är!

Han har alltid svar på tal och vissa stunder så har vi låtit som ett gammalt gift par på jobbet och gnällt på varann men i slutändan oftast tyckt likadant!
Men nu så har vissa saker ändrats i hans liv så han har sökt och fått ett nytt jobb i Sthlm i en liten Icabutik där!
Han finns ju dock bara ca tre timmar bort med båten så jag kan ju hälsa på honom! :)

Sen åkte jag och W hem och jag pysslade lite till här hemma!
Bäddade rent så alla baciller förhoppningvis försvinner ifrån sovrummet nu!
Har även vädrat hela dagen och dammat av allting därinne så R inte skall bli mera sjuk!

Sen kom R hem med en jättefin jullåda med mat som han fått av sitt jobb och nu har han även gått på julledigt så vi får ha honom hemma till den 7 januari! :)   
Det skall bli jättemysigt att få ha honom hemma så länge nu vid jul och nyår!!  





Han hade även med sig sushi som vi ätit till middag! :)

 

Nu har han krupit ner i badet och
W har somnat i soffan så jag går omkring och pysslar lite! :)

Skall snart plocka fram lite kvällsfika och så skall vi se på Svenska hjältar galan!
Får ladda med massor av näsdukar eftersom jag blivit rätt blödig sen jag fick lilla W!

Hoppas ni har en mysig fredagskväll att se fram emot! :)

Avslutar med en bild på W från kvällen när han föddes den 26 oktober!
Han känns så himla liten där, ändå är det bara två månader sen!

Är fortfarande (och kommer alltid att vara) så himla glad att just DU valde att komma till oss!  

Kram P!

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 18 december 2015 11:23

Wilton ville kika in och säga Hej och önska er en fin helg!

Och visa upp sitt lilla vagnsmycke (heter det så?) som han fick av sin mormor idag när han har namnsdag  



 
 


Massor med kramar från mig och lilla W!
 

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards