Alla inlägg den 10 december 2015

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 10 december 2015 22:37

Idag var jag nere på mvc för en efterkontroll hos min barnmorska.
Det gör man ungefär sex veckor efter sin graviditet, så pratar man igenom förlossningen hur den var och hur man upplevde den.
Man går även igenom hur man mår efter graviditeten ifall man har någon depression och behöver prata med någon.

Jag hade ju såklart tagit fel på tiden och var där nere kl tio när vi i själva verket hade tid kl halv två.
Men som tur var hade hon en lucka just då så hon kunde ta emot oss! (Får skylla på min amningshjärna)! ;)

Efter det så åkte vi till Fårösund en sväng, och första stoppet blev i Bungehallen där dom bjöd på jultallrik! :)
Det gör dom varje år och så dukar dom upp med ett litet långbord så man kan sitta där och prata med folk.
Ett riktigt mysigt intiativ utav dom tycker jag! :)



Tallrikarna stod redan klara när man kom dit (annars hade det aldrig legat korv och sylta på min tallrik)! ;)

Sen åkte vi hem till min mamma.

Dom hade bjudit över grannarna på eftermiddagsfika så jag kom precis lagom tills dess! :)

Hon hade en röd lampa som lyste jättefint tyckte W och var jätteintresserad utav den! :)

Men sen tog luften slut och han slocknade på golvet! :)

Innan det var dags att åka hem igen så åkte jag förbi min moster och hämtade några julsaker jag hade på hennes vind!
Bla min julgransfot som är så himla fin! :)
Visar bild på den imorgon, för just nu ligger jag nerbäddad i sängen och skall se på jul med Ernst! :)

Hoppas ni haft en fin torsdag! :)

Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards