Alla inlägg den 5 december 2015

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 5 december 2015 21:38


Idag har jag och W hållt oss inomhus hela dagen för hade vi gått ut så hade vi garanterat blåst bort!
Jäkla storm och inte verkar det avta heller.

Efter vi ätit frukost så plockade vi iordning här hemma och W tog en tupplur. Sen kom pappa och Kevin förbi och fikade innan dom skulle åka vidare på sin roadtrip!

När dom åkt och W fortfarande sov så passade vi på att färga min utväxt, hade inte färgat den sen innan vi låg på BB så det var dags!
Det resulterade i ett orange resultat så det kommer absolut inte upp någon bild på hur det vart! ;)
Som tur är blir det bättre efter några tvättar! :)

Sen har vi bara legat och myst på sängen, lagat mat och nu så ser vi på Så mycket bättre!
Längtar till sommaren när man ser på programmet nu!
Saknar värme och sol även om jag älskar julen! :)

Middagen blev potatisgratäng, champinonsås, och smördegsinbakad fläskfilé med ädelost!





Världens finaste killar!

Mys framför Så mycket bättre och W håller ett kramptag om min tumme! :)

Kram P!

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 5 december 2015 09:09

Wilton ville kika in och säga Hej och påminna er om att inte stressa alltför mycket idag!
Ta hand om varandra och passa på att njuta av ledigheten!

Kram Wilton!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards