Alla inlägg den 9 maj 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 9 maj 2016 20:00

Hej på er!

Vilken dag det har varit som nu börjar lida mot sitt slut!
Dem här varma dagarna, det är så underbart!
Jag har saknat dem så mycket och äntligen är dem här igen!

Jag och W åt frukost och gick sen iväg på en promenad i morse innan solen blev för stark! :)

När vi stannade till i affären efter våran promenad så ringde R's mamma som hade köpt kläder till W och R och ville lämna dem innan dem åkte hem med båten! :)
Han fick så mycket fint som han kan ha nu i sommar! :)

Efter att vi kom hem så åt W litegrann sen så fick han sova middag inne i sitt lilla solskyddstält medans jag landade i solen utanför!
Såå skönt men såå blek man är just nu!
Det gäller att sola upp sig ordentligt här hemma innan man vågar sig på att använda shorts bland allmänheten! ;)


Små sommarfötter som vilade i skuggan! ❤️

Efter middagen så packade jag ner W i vagnen igen för att ta en kvällspromenad och njuta av värmen en sista gång innan denna dag är slut! ❤️



Vi gick backen ned vid Kneippbyn och sen upp igen för att rumpan skulle få jobba lite exrea!😉

Så fint med båten som tuffar iväg emot fastlandet!











Avslutar med en bild på dessa tusenskönor som jag fotade i lördags nere vid havet i Fårösund!













Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards