Alla inlägg den 22 maj 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 22 maj 2016 17:44

Hej fina ni!

Hur har ni det idag?
Här är det myssöndag som gäller! :)

Dock vaknade W klockan sju så sovmorgon vart det ingen, men vad gör det när man ändå kan ligga kvar och mysa med två gosiga killar en söndagsmorgon utan några måsten! :)
Måste säga att jag är väldigt lyckligt lottad som har dessa två killar i mitt liv!
Dem förgyller mitt liv till max och jag älskar dem så oerhört mycket!

Runt tio kom mamma hit sen så gick vi upp till min mormor och fikade och blev kvar där en stund!
Följde sen med min moster hem och plockade lite syrener så jag kan koka en lag på dem och använda till syrendrinken som jag har tipsat om tidigare! :)

När vi kom tillbaks till vagnen så gjorde vi lite pasta och pastasås och W busade på golvet i förtältet! :)

Sen kom min moster förbi och fikade, även pappa kom in och tog en kopp kaffe! :)

Nu sover W och vi skall strax gå in och äta middag hos farmor! :)
Sen skall pappa och R ut med båten en sväng för det är faktiskt så att vi inte åker hem idag, vi stannar en natt till så åker R direkt till jobbet imorgonbitti!
Det är så skönt att slippa stressa hem idag, så man verkligen kan ta tillvara på hela den här dagen idag med! :)

Hoppas ni har en fin söndag! :)
Avslutar med två bilder ifrån igår!

Sån himla mäktig fullmåne över sundet på kvällen!
Den andra är från när jag och W kom hem från vår roadtrip med mamma och hade en mysstund i husvagnen på eftermiddagen! :)

Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards