Alla inlägg den 15 maj 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 15 maj 2016 18:02

Hej på er i regnet!

Jättetråkigt väder idag men jag är ändå glad att det kommer regn för det behövs verkligen nu!

Såg ni ESC igårkväll?
Tyckte ni rätt låt vann?
Vi gav upp vid halv elva, och jag måste lyssna igenom vinnarbidraget igen för just nu minns jag inte hur den gick! :)

Vi åt lite ost & kex på kvällen, det är ju såå gott och dessutom så lätt att äta förmycket! :)


Idag hade vi bokat tvättstugan så R har tagit hand om den, sen åkte vi och storhandlade och när vi kom in i entrén så var det barnfotografering där!
Inte ett enda barn i sikte så då undrade hon om vi ville fota Wilton, och det ville vi ju såklart!
Sen kommer jag få ett mail utav henne och kan då få kika på bilderna och bestämma oss om vi skall framkalla något utav korten!
En superrolig grej att ha i butiken sådär på en söndagseftermiddag!

R tog lite kort samtidigt som fotografen!
Just här stannade ett äldre par för att titta på W när han fotades!
Hoppas bilderna blir bra på vår lills skatt! :)


Vi åkte hem och gjorde köttbullar med gräddsås och potatis för det har R varit sugen på i ett par dagar nu!

Jag kokade även äpple och päron för att göra mos till W och vattnet jag kokade frukten i sparade jag ner i glassformar så han kan få glass i sommar! :)

Såg det tipset på Facebook häromdagen! :)

Nu blir det att slappa i soffan resten utav kvällen, kanske kika på någon film och bara ta det lugnt! :)

Avslutar med en bild från i morse efter vi hade vaknat (kl nio!!) och låg och myste litegrann innan frukost!

Sköt om er!

Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards