Alla inlägg den 20 maj 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 20 maj 2016 06:46

God morgon på er!

Hu vilken natt jag har upplevt!
Tre st riktigt VIDRIGA mardrömmar som gjort att jag vaknat varje gång!

Dessutom gick vi och la oss vid kl tio och det dröjde ändå till kl halv ett innan jag somnade!
Så jag är allt annat än pigg idag, lite tråkigt för klockan har precis ringt och jag skall gå upp och äta frukost!
Sen kl nio skall vi möta upp dem andra mammorna för en trip till Hemse med lite olika stopp! :)

Efter det så åker jag direkt till Fårösund för en helg där ute! :)

Igår startade vi dagen med en pw, sen åt vi lunch innan vi åkte till Visby och mötte upp min moster och mormor på busstationen.
Dem hade lite ärenden i Visby och ville inte gå dem så då frågade dem om jag hade tid att köra, vilket jag hade!

Sen åkte vi hem och hade tvättstugan, åt middag och sen kom Jennifer, Robert och Klara på besök! :)
Supermysigt och vi satt ute(!) och fikade!
Men sen fick vi gå in för det blev för kallt!

När dem åkte så packade vi ihop allt som vi skall ha med till Fårösund!
Det sköna är att för varje gång vi åker upp dit så blir det mindre och mindre packning att ta med, eftersom lite utav sakerna stannar kvar där varje gång!

Dem har även lovat kanonväder i helgen så det låter toppen!
Kanske W kan få inviga lite sommarkläder också! :)

Nej nu är det dags att gå upp, jag är ännu lite skärrad av mina drömmar!

En utav dem var att en kille (som var kriminell) åkte med oss i bilen och av någon anledning tar tag i R's hand och knäcker hans fingrar bakåt medans han tvingar honom att sladda som bara den på en grusväg mitt i natten med W i bilen...
Nej urs, tur det bara är drömmar!

Ha en jättefin dag, så hörs vi!!

Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards