Alla inlägg den 16 maj 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 16 maj 2016 19:15



Vill bara dela med mig utav dessa bilder ifrån Pinterest som jag hittade!

Gröna, lummiga sommarbilder som får ens längtan att svämma över!

Så himla vacka bilder!  

        



Kram P!





Av Pamela Falkenborg Enderberg - 16 maj 2016 14:07


Hej!


När vi vaknade imorse så var vädret grått och trist (blandat med lite regn) men efter frukosten så klädde vi på oss och tog en promenad!

Vi hann inte många meter innan W somnade och jag passade då på att lyssna på Fredagspodden!


När vi kom hem så åkte vi direkt iväg till kattloppisen!

Där kan man alltid göra små fynd och så blev et även denna gång!

 

Den bruna kannan var från Gustavsberg och den lilla glaskaraffen ifrån Mantorp.

Även stekspaden var svensk design på, så det var lite roliga fynd idag!


När vi kom hem så fick W mat och somnade på studs och jag satte mig för att kika igenom korten ifrån fotograferingen som hade kommit på mailen!


Han blev jättegullig så vi kommer såklart att beställa några av korten!

Lite roligare med några riktigt fina kort än bara mobilbilder där kvaliten blir sådär varje gång! :)


Jag skall strax damma av och dammsuga så det är färdigt för veckan sen är det dags att börja med maten!

Idag blir det potatimos, rårivna morötter, bacon och korv!




Avslutar med en bild på lilla busfröet som har börjat ta sig ur sin lilla mysmatta!    



Ha en fin måndag!



Kram P!



bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards