Alla inlägg den 12 maj 2016

Hm!

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 12 maj 2016 14:15



Ni har väl inte missat att Hm har fri frakt nu fram till den 15/5-16med koden 3358?


Jag har kikat på deras maxiklänningar och dem har verkligen hur många fina modeller som helst just nu!

Jag bodde ju i princip i det förra sommaren när jag var gravid men det kommer jag göra även iår för det är så skönt att bara dra på sig och sen kan man själv välja om man vill klä upp eller ner den!


 



Dessa föll jag lite extra för och ni hittar dem: här/här/här/här!


Armbandet finns här!


Skorna finns här!



Kram P!

Vi ligger ännu i sängen (W sover) men jag skall strax gå upp och äta frukost!


Idag skall vi träffa flera utav mammorna från våran mammagrupp hemma hos Josefin och äta lunch/fika! :)
Det skall bli supermysigt så det ser jag fram emot! :)

Kladdkakan igår gick hem som tur var! :)
Jag hade i 1/2 matsked socker och endast 1 matsked kakao och sen körde jag den knappt 1min och 30 sekunder, så prova det om ni blir akut chokladsugna! :)

Eftermiddagen ägnade jag åt tvättstugan till R kom hem, då tog han över det sista! :)

På kvällen när vi skulle ta kvällsfika så sa R till mig att det satt en fågel på fönsterbläcket så jag for ur soffan och ut till den (livrädd att den var skadad och någon av kvarterets alla katter skulle hinna före) men jag kunde fånga den lugnt och stilla!

Sen tog jag med den in, vi fyllde en liten spruta med vatten och gav den lite försiktigt, sen fick han vila i min halsgrop en stund innan jag släppte ut honom och vips så flög han upp i trädet och sen iväg! :)

Jag hoppas att den är ok nu! :)



Nej frukosten var det ja, Hoppas ni får en fin dag!

Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards