Alla inlägg den 2 maj 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 2 maj 2016 19:45

Hej på er!

Idag har vi haft riktigt varmt och skönt vårväder!
Man fick liksom hopp om att våren återigen gjort entré!

W vaknade vid sju sen somnande han om och när han sen vaknade närmare kl nio så övade vi på att ta pussbilder, det gick sådär! ;)

Jag passade på att koka potatis, morot,palsternacka och kyckling medans han sov för att sen mixa/mosa och frysa in!
I veckan skall vi äta köttbullar så jag skall prova att göra frikadeller till honom då! :)
Det går så fort att göra egen mat samt att jag då vet EXAKT vad jag stoppar i honom med, så det känns skönt!

Sen tog vi en promenad och jag insåg att det är dags att byta till sittdelen nu för han vill sitta upp mer och mer ( iaf dem första fem min innan han somnar)!

Åt lunch när vi kom tillbaka och sen åkte vi till Rusta för att handla lite saker till husvagnen innan det var dags för W's sex månaders kontroll på BVC!

Det gick jättebra, han vägde 8,390 kg och var nu 67,5 cm lång och följer sin kurva och i juni kommer vi att få en tid för ultraljud till lassis för att undersöka hans hjärta och blåsljud!


Vi åkte hem och gjorde tacos till middag och nu har jag och W satt oss i soffan för att kika på Humorgalan, R är påväg till Fårösund för att köra hem pappa som har sålt sin bil! :)



Mys i soffan med världens finaste!
Ha en fin kväll!


Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards