Alla inlägg den 30 maj 2016

Vi startade våran dag med fika inne hos favorittanten idag kl nio! :)

Jag hade balkongdörren öppen och då knackade hon på och frågade om jag ville ha lite fika, och sen sätta på upp några amplar åt henne!

Efter vi tackat för oss så gick vi hem och gjorde i ordning en liten picknick korg och mötte upp Mikaela och Alva för picknick i botaniskan! :)

Vi hade en liten talgoxe på besök!

Alva tyckte det passade att mumsa pannkaka lite längre bort än där vi satt! :)

Båda fick även bada fötterna i bäcken som rann där, Alva uppskattade det lite mer än W! :)

Kärleksporten! :)

Båten påväg in med massor av turister! :)

En supermysig dag hade vi verkligen, tack fina ni för det!! :)

När vi skildes åt så gick jag och W upp till H10 och in på G.A.D så jag kunde köpa en efterlängtad "utflyttning/inflyttning/morsdag/FörAttJagÄrVärdDen" present till mig själv som jag suktat efter SÅÅ länge! :)
Jag köpte den stora modellen och den kommer att göra sig jättebra på vardagsrums bordet! :)

Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards