Alla inlägg den 29 maj 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 29 maj 2016 16:01

Idag är det min och W's allra första morsdag!


W och R tog sovmorgon så jag gick upp och åt frukost imorse.
Efter att dem ätit frukost så tog jag en dusch, sen åkte R iväg på ett par timmars jobb.

Vi hängde i soffan och busade tills han kom hem med varsin prinsessbakelse, en bukett blommor och en påse ostbågar( min present var tydligen slut).
Vi fikade sen så lagade jag fläskfilégryta med färsk pasta! :)

Nu har han åkt iväg igen och skulle skruva med sin bil, W sover och jag väntar på att han skall vakna så att han kan få lite mat!
Sen så blir det en promenad för solen verkar vilja tränga igenom molnen! :)

Armen tätt om min hals, närmare än så går nog inte att sova middag!
Min lilla älskling, om du bara visste hur älskad du är!


Hoppas ni har en fin söndag! :)


Kram P!

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 29 maj 2016 12:13

När fantasin tryter på lunch/mellanmål så gör jag oftast en smoothie!
Vi försöker att alltid ha lite olika färska frukter hemma så att man kan slänga ihop något som går fort!

Idag bestod smoothien endast utav apelsin, banan och vattenmelon och den vart jättegod!
W fick ickså i en flaska och åt med god aptit.

Kram P!

Idag är det morsdag så då vill jag kika in och säga GRATTIS till alla fina mammor där ute!

Varje dag kämpar vi på vårat vis för att vardagen skall gå ihop.
Alla har inte turen att ha sin mamma kvar på jorden längre och dem tycker jag att vi ägnar en extra tanke åt för dem kämpar på lite hårdare än oss andra som har turen att få ha våra mammor kvar!
Sen finns det även dem som inte har gåvan att kunna bli mamma pga olika omständigheter, dem tycker jag att vi också ägnar en tanke åt idag!

För det är just vad det är, en gåva som inte går att föreställa sig innan man blivit mamma!


Jag blev själv mamma för sju månader sen och fick gåvan att bli Wiltons mamma.
En gåva som jag ännu inte riktigt har förstått, att lilla JAG får titulera mig med ordet mamma, det är stort!

Så en stor kram på er därute, VI är bäst, inte bara idag utan varje dag!

Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards