Alla inlägg den 31 maj 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 31 maj 2016 18:54

Hej fina ni!

Idag har vi haft sju månaders kontroll.
Vi gick igenom våra levnadsvanor och hur vi tycker att det går med W och såklart var det vägning och mätning på schemat!

Han vägde 7.4kg den andra Maj och idag vägde han.. 8.7kg
Stora killen! :)
Blev så glad att han hade gått upp riktigt bra under en månad! :)
1 cm hade han även växt så nu mäter han 68cm! :)

Efter att det var färdigt så åkte vi till in till öster för att träffa upp Emelie för en fika! :)
Men när vi hade parkerat och skulle lasta ur vagnen så upptäckte jag att hans hatt var borta!!

Panik uppstod så vi fick packa in oss i bilen igen och åka tillbaks till BVC, och tänk då hade någon vänlig själv lämnat in hans lilla hatt i kundtjänsten! :)
Tur att det ännu finns ärliga människor! :)

Tillbaks till öster och mötte upp Emelie och vi fikade på Espresso house!
Det var så varmt så vi satt oss ute i skuggan och åt och spanade på folk och skvallrade! :)

Jag åt en jättegod foccacia med getost! :)

Sen kikade vi runt i lite affärer och jag fyndade en ny klänning på hm för 99kr (Tips!)

Kommer nog att köpa den i svart med för den satt så himla skönt! :)

När vi kom hem sen så hade hans fina mössa som vi vann i tävlingen på instagram kommit! :)

Lite stor men det valde jag just för att han skall kunna ha den länge! :)

Nästan så man längtar lite till hösten nu så han kan börja använda den! ;)

Till middag blev det vegetarisk schnitzel som fick bra betyg utav både mig och R! :)
Jag gjorde potatisklyftor till och en sallad sen även vi lite bearnaisesås! :)

Nu ligger det en flaska bubblor på kylning för imorgon kommer det hit några mammor på eftermiddagen så skall vi mysa lite och äta lite gott! :)
Det ser jag fram emot massor! :)


Hoppas ni har en fin kväll! :)

Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards