Alla inlägg den 5 maj 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 5 maj 2016 22:40

Så känns det nu för det var jäklar vad klockan sprang iväg idag! :)

R har varit ledig så vi har varit ute vid hans föräldrar i deras stuga och hälsat på i förmiddags, sen åkte vi på en loppis och fyndade en liten badstol till W som man kan sätta fast i badkaret så han inte glider omkring när han tar sitt lilla söndagsbad, ett soltält som skall skydda honom från solen och ett par adidasskor!
Allt detta för 65kr, såå kul när man kan göra riktigt bra fynd!

Det är massor med loppisar över hela Gotland i helgen så jag hoppas vi kommer iväg på några fler! :)

Vi tog även fram våran handjagare så R kunde klippa gräset för det har blivit så långt nu dem senaste dagarna!

Sen gick vi över till min favorittant och klippte hennes också, hon blev såå glad och bjöd på riktigt gott fika i solen! (Jag lyckades tom få lite soleld)!

Vi somnade i soffan allihop igårkväll så mitt hår vart aldrig färgat, så vi färgade det i eftermiddags istället innan vi åkte tillbaka till hans föräldrar för att grilla! :)

Efter att vi tackat för oss så åkte vi hem för packa väskorna för imorgon rullar vi mot Fårö för att bo i en stuga därute tillsammans med hans föräldrar! :)
Skall bli skönt att komma iväg lite nu när det är så fint väder! :)
Lördagen så stannar vi kvar i Fårösund och tar en natt i husvagnen! :)

Nu skall vi se/sova till det allra sista avsnittet utav trettio grader i februari!


En bild ifrån deras sommarstuga där körsbärsträdet börjar att blomma! :)

Kram P!

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 5 maj 2016 10:15



Jag gillar att dela med mig utav små tips som jag hittar och hoppas ni uppskattar dem lika mycket som jag gör!


Dessa var helt i min smak!


 


Bilden har inget med tipsen att göra utan jag ville bara visa er den för den var såp vacker! :)

Även den är såklart ifrån Pinterest!



Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards