Alla inlägg den 23 maj 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 23 maj 2016 08:32

Efter att pappa och R varit ute och åkt med båten igårkväll så åkte vi iväg med min moster på en kvällstur med bilen upp över Ar och in på diverse småvägar! :)
Pappa var guide och det var intressant att lyssna på och få åka på nya vägar och även min moster visade några bra svampställen, LÄNGTAR! :)

Vi fick även se ett ståtligt rådjur som stod blixtstilla inne i skogen och iakttog oss, så häftigt! :)

Den är tagen så långt ifrån så tyvärr blev inte bilden så bra!

R har åkt till jobbet och jag och W skall strax äta frukost, sen blir det en liten promenad längs vattnet innan vi skall packa bilen och rulla hem till vardagen igen med tvätt, storhandel,städning mm mm.

Veckan bjuder inte på några större överraskningar förutom att det är avslutning på musiklekis imorgon och då slutar även våran favorit Gullevi som går i pension!
Det kommer vara så sorligt imorgon och jag känner på mig att jag kommer att börja gråta för den allra sista låten vi sjunger innan vi går hem så är en del utav texten: " På tisdag nästa vecka så ses vi igen" och veta när Gullevi sjunger den biten imorgon att nästa gång vi har musiklekis så är hon inte där, det kommer bli så hemskt!

Jag och mammorna har iaf bestämt att vi skall köpa en blomma och ett fint kort och ge henne som tack för att vi iaf fått tagit del utan hennes mysiga stunder denna termin!

Solen lyser redan från klarblå himmel och det är dags att ta tag i denna dag! :)

Ha en fin dag!

Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards