Alla inlägg den 18 maj 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 18 maj 2016 20:15


Godkväll!


Vissa dagar hinner man med massor och vissa daga hinner man knappt gå ur sängen innan det är kväll igen!

Idag har jag dock hunnit med massor (iaf enligt mig)!


- 2 pw's en på morgonen och en nu på kvällen!



- Jag har stekt pannkakor till kottarna för igårkväll hade vi (äntligen!!) en på besök här!

Då hade jag ingenting att ge honom förutom lite ost men ikväll är jag bättre förbered!   

 



- Målat en omgång till på W's hylla (får se om det duger eller om min kära pojkvän skall bättra på den ytterligare, han är ju trots allt målare)! :)



 


- Planerat in tjejruset med några utav mammorna från vår mammagrupp den 8 Juni!



- Bokat in en tripp till Hemse med några utav mammorna nu på fredag inann vi åker till Fårösund och husvagnen!



_ Gjort tonfiskgratäng till middag



- Slängde även ihop en kladdkaka tills imorgon för då får vi fikagäster! 


- Men det viktigaste utav allt såklart, busat massor med W!

Just nu sjunger jag massor för honom här hemma, favoriten just nu är - "Klappa händerna när du är riktigt glad"!


- Nu skall jag ta en dusch, sen så skall vi ta kvällsfika och börja att fylla i hans årsbok!



När jag var i affären förut så köpte jag den nya Loka smaken med chokladboll, så den skall bli spännande att smaka!

Återkommer med resultat!

 


Och påtal om resultat, W somnade i sin säng igår och sov i den ändå tills kl.... 00.50 då fick han ett vredesutbrott och ville komma över till vår säng och det fick han (såklart)!

Sen låg han blixtstilla hela natten fram till kl åtta! 

Nya tag i kväll! ;) 



Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards