Direktlänk till inlägg 25 december 2015

Juldagen!

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 25 december 2015 19:06

W tyckte att jag skulle vakna vid kvart över sju imorse så det var bara att lyda! :)
Han åt litegrann sen låg han och halvsov tills vi gick upp!

Jag passade på att klicka hem några saker ifrån Wish!
Har ju nämt den appen/hemsidan innan!
Galet bra priser på allt, kvalitén varierar men jag tycker det är värt att prova!

En mobil till babyskyddet, en leksak till sin lilla säng och en liten matlåda!
Jag valde den blåa matlådan till honom och allt det här gick på 137kr!
Galet billigt men det finns ju en hake och det är leveranstiden.
Det tar ca en månad att få hem sakerna men jag tycker ändå att det är värt det! :)

R har även monterat upp W's lilla mobil och i natt så är det premiär för honom att sova i sin egen säng!
Får se hur det går!
Är dock mest orolig över hur jag ska klara det! ;)

Det låter som att hans lilla säng står flera mil bort men det står ju precis brevid min sida av sängen! ;)


När kl var halv ett så åkte vi ut till R's farbror och åt mat och dom bjöd på thaigryta med ris!

När vi kom hem så hoppade vi i pyjamasbyxor och gjorde en pyttipanna på lite av julmaten, sen har vi spenderat resten av tiden i soffan och så kommer vi att fortsätta denna juldag! :)

Imorgon väntar tvättstugan och jag skall åka in och kika lite på mellandagsrean medans killarna är hemma och kurerar sig! :)

Kram P!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Jag har flyttat min blogg till nouw och nya adressen är: nouw.com/minvardagibilder     Jag hoppas att ni hänger med dit istället =)     Kram P   ...


Hej på er! Jag har ju nämnt tidigare att W vaknat kl 05 senaste dagarna, och såfort jag nämner hans sömnvanor så ändras dem känns det som ;) Imorse sov han nämligen till halv 7 och det resulterade i en utvilad mamma. När klockan var halv 10 ...

Godnatt ;) Känns lite så efter att återigen ha vaknat utav bus och skratt kl 05.15 av mini som är HUR pigg & glad som helst den tiden på morgonen! Han (och vi ) är fortfarande lite förkylda men det spelar tydligen ingen roll ;) Han fick se lit...

  Hej på er! Det blev en tidig morgon här, redan runt kl 05 vaknade W så efter en stund vaken så fick han se två avsnitt utav Pippi Långstrump i sängen och sen gick vi upp och åt frukost. Det börjar bli så ljust nu på morgonen så det är svårt att "lu...

Godkväll! Jag vaknade upp i nättras kl 04 med världens halsont så det är frågan om vi inte åker på förkylning hela familjen. W har fått rethosta och är väldigt tät och R är inte så jättepigg heller. Jag har kokat ingefärshots ikväll så nu sk...

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards