Alla inlägg den 2 december 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 2 december 2016 20:56

Å här sitter jag i min ensamhet och det känns sådär..


R är iväg med jobbet på middag, W sover (men helst av allt vill jag bara att han vaknar så jag inte behöver sitta här själv) men jag skall bara se klart Wahlgrens värld sen skall jag gå och lägga mig (och kidnappa W till våran säng =)

Idag var vi uppe riktigt tidigt, så när kl slog 09 satt vi i bilen påväg till Fårösund.

Vi åkte hem till min mormor och fikade och hade mysig kvalitetstid =)
Sen kom min moster och mamma förbi så det blev en riktig "långfika".
När W hade ätit lunch så tog jag och min moster en promenad till kupan.
Vi kikade runt lite innan om vi kunde göra några fynd innan jag bjöd henne på fika. Jag var SÅ hungrig så jag slog till på en räksmörgås och W åt massor med räkor.

Sen tog vi bilen ut till Bungenäs där det var julmarknad.
Det var första gången dom arrangerade det där ute och det var faktiskt mycket folk som hittat dit trots att det var en fredag och kl bara var två =)
Så man får hoppas det blir en fortsättning nästa år!

Fanns en hel del fina julklappar.

När vi kände oss klara så släppte jag av min moster hemma, hon erbjöd sig att jag kunde få sova hos henne så jag kunde fått ha ytterligare en dag i Fårösund imorgon men jag ville inte tränga mig på. Men tanken var god iaf =)

När vi kom hem så fick W lite mat, sen busade vi framför tv:n, såg på julkalendern innan han skulle sova.

Nu har jag krupit upp i fåtöljen med mitt julte som fick följa med hem från Bungenäs och några saffransskorpor=)

Imorgon kommer pappa in och bor hos mig och W för då skall R på julbord med jobbet =)


Hoppas ni har en fin start på helgen!

Kram P

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards