Alla inlägg den 27 december 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 27 december 2016 20:38

Hej på er!

Jag sitter och kikar på Orup på 4:an (den konserten jag och R var uppepå när W låg i magen) och R och W busar runt. Han vaknade P R E C I S när vi satte oss och skulle äta kvällsfika, så nu får han vara vaken tills vi går och lägger oss =)

Idag var det tillbaks till vardagen igen för R's del . W passade på att vakna vid halv sju så vi gick upp vid sju och åt frukost.

När vi var färdiga så åkte vi till växthuset Linds så jag kunde köpa en bukett med blommor.
Jag har varit sugen på en vit blombukett med eucalyptus så länge nu =)

Han fick såklart åka bilen som finns där och se hur förvånad han ser ut när den stannade.

Frisyren blir ju extra fin såhär års när man har mössa ;)

Det blev en sväng på Rusta med och där höll vi på att blåsa bort när vi gick ur bilen!

Det är verkligen galet hur vind/storm kan vara SÅ stark!
När vi sen kom hem så var vi inomhus resten utav dagen och busade på hans rum =)

Passade även på att tvätta upp allting i tvättkorgen, plocka ner lite julsaker ifrån köket och sen tärnade jag upp det sista utav julskinkan och gjorde en pastasås på med ädelost =)


Idag fyller ju även min pappa 60 år!
Han firar sin födelsedag i Thailand och har det riktigt varmt och skönt där nere =)

Vi har pratat en del i telefon och så kommer han hem igen på nyårsdagen =)

Nu skall jag se klart det sista på showen =)

Hoppas ni har en fin kväll!


Kram P

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards