Alla inlägg den 25 december 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 25 december 2016 15:52

Vi vaknade tidigt (tror jag var mest exalterad över att julafton äntligen var här).
Att få se julen genom sitt barns ögon är verkligen helt M A G I S K T!!

W fick öppna två julklappar i sängen som tomten hade varit och lämnat i julstrumpan till honom.
Det var en snuttefilt & ett par vantar (som han förövrigt bara vägrar sätta på sig utan börjar bara gråta såfort jag försöker få på dom)!

Vi åt frukost framför tv:n eftersom dukningen i köket redan var färdig och sen tog vi en promenad till parken och affären medan R dammsög.

Hämtade även upp ytterligare ett julkort som hade hamnat på vift borta vid grannen och det var ifrån R's föräldrar.

När vi kom hem så var det dags att sätta igång med maten och fixa det allra sista förberedelserna innan mamma och hennes man skulle komma.

Dom kom in vid kl 13 och så åt vi mat nästan direkt för alla var jättehungriga =)
Tom SÅ hungriga så jag glömde fota maten ;)

Till Kalle Anka drack vi glögg och åt lite salta mandlar & pepparkakor och när det var slut, då var det dags för julklappsutdelning!
Små tindrande ögon som Ä N T L I G E N fick öppna paketen under granen =)

Av oss fick han detta:

 

Min moster Annica hade virkat alla dessa djur till honom!

 

Av mormor och bonusmorfar fick han detta:

 

Morfar hade satt in pengar på hans konto!

Av sin farmor och farfar fick han detta:   

 

Av R's farmor fick han detta:

 


Av min mormor fick han detta:

 


Den gula larven av min andra moster Agneta!

Utav sin kompis Amanda fick han detta:

 


Vi fick också julklappar och av min mormor fick vi:

 


Av mamma/svärmor och hennes man fick vi:

 


Av pappa fick vi pengar så det skall vi nog ordna barnvakt framöver och gå ut och äta!
Vi unnar oss i princip aldrig det längre så det kan bli mysigt!

Jag fick det som står på brickan utav R! =)

 
Plus två bh:ar som inte fick vara med på bild!


Parfymen har jag suktat efter L Ä N G E =)

Han fick ett skärp och en ny mössa utav mig och W!

När julklapparna var öppnade så väntade lite julfika med kaffe.

 

[Bild]

När dom sen åkte hem så städade vi av och myste framför tv:n!
En supermysig och lugn jul precis som vi ville ha det utan en massa stress och åka runt på olika ställen =)

Nu skall vi snart göra oss iordning för att åka ut till Jennifer och Robert på middag =)

Vi har spenderat dagen idag med att gå i lite affärer och sen fikade vi innan vi landade hemma i soffan framför tv:n!

Visar imorgon vad som fick följa med oss hem idag! =)

Ha en fortsatt fin julhelg!

Kram P

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards