Alla inlägg den 17 december 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 17 december 2016 20:58

Hej på er!

Jag fick tipset att lägga en sax (lite öppen) och en nyckel på fönsterbrädan för att ev hitta W's BVC kort så det gjorde jag direkt när jag gick upp i morse, så håll tummarna nu att det kommer tillrätta =)
Jag tror stenhårt på just såna saker så jag är villig att prova alla knep för att det skall komma fram! =)

Vi sov till kl 08 och åt frukost sen packade vi oss in i bilen och åkte en sväng i Visby.
Kattloppisen fick ett besök och där hittade R ett sånt himla fint kakfat som var SÅ jag och det fick jag utav honom =)

Vi åkte och handlade innan vi åkte hem och W fick även idag sova på baksidan i över två timmar, så skönt för honom.

När jag väckte honom så fick han lunch och vi fikade lite undertiden innan det var dags att börja med maten.
Vi åt fläskfilé med gräddsås och klyftpotatis, det var riktigt gott faktiskt.
Älskar när man får till en smakrik sås!

Nu sover den lilla och vi kikar på "Återträffen" med Så mycket bättre och jag skall snart ta lite kvällsfika och hoppas att min halsbränna släpper!
Jag hade det igår med och det är ju inte alls skönt att ha har jag insett.

Såna här tillfällen så blir jag så besviken på mig själv att man inte är mer tacksam till livet när man är frisk?
Varför måste man (jag) ha ont, bli sjuk eller som nu, få halsbränna för att uppskatta när man är frisk?
Nu svävade jag iväg lite men ni förstår nog =)

En stor fin kram till er som tar er tid att kika in här varje dag! =)

Avslutar med en bild från 17 december förra året!

Han är ju så söt här så man vill ju bara pussa sönder honom!!

Kram P

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards