Alla inlägg den 8 december 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 8 december 2016 19:59

Hej på er!

Det blir ett snabbt inlägg här innan julens bästa program börjar, nämligen "Jul med Ernst"!

Han är ju så mysig och man får iaf lite mer julstämning av honom tycker jag =)

Idag har var hängt hemma hos fina Josefin och Amanda tillsamnans med Angelica och Ängla hela dagen =)
Supermysig dag med massa god lunch och gott fika!
Så när klockan var tre så åkte vi därifrån supernöjda med dagen.

Väl hemma så lagade jag mat, W fick bada och nu sover han gott =)
Jag har gjort två sorters godis ikväll och det första var från min gamla godisbok ifrån -95

Supergod och supersnabb dajm som jag gjort många gånger (det syns på fläckarna i boken) ;)

Det andra var polkagrisbräck och det receptet hittar ni här!

Jättegott och också ett relativt snabbt godis som jag verkligen kan rekommendera =)

Men nu stänger jag ned för ikväll och kikar på Ernst =)

Ha en superfin kväll!


Kram P

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards