Alla inlägg den 14 december 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 14 december 2016 20:42

Idag har vi varit inomhus hela dagen, vilket har varit väldigt skönt har nog vi båda tyckt.

Vi vaknade strax efter kl sju och gick upp vid halv åtta och åt frukost.


Vi kikade på tv innan han somnade i min famn runt lunch, då bar jag in honom i sängen och så poppade jag popcorn och såg på Saltkråkan.

När han vaknade så åt han lunch och sen klädde vi granen =)

Så nu står den där i hörnet och glänser så fint =)

W bryr sig faktiskt inte om den överhuvudtaget (peppar, peppar), det är nog paketen som ligger mest risigt till ;)

När R kom hem så åt vi hamburgare och åkte sen iväg på ett möte angående våran ombildning för lägenheterna.

Det skulle ju vid det här laget vara färdigt och vi skulle redan äga våran lägenhet, men någonting har gått snett mellan mäklaren och banken och ord står mot ord.
Mäklaren har nu avsagt sig sin post att driva denna ombildning vidare så vi får helt enkelt hålla oss till tåls och se om styrelsen hittar nån annan mäklare som vill hjälpa oss vidare i denna soppa!

Nu skall jag kika vidare på det allra sista avsnittet utav Bonde söker fru!

Hoppas ni har en fin kväll =)

Avslutar med två bilder på mig och mini från tidigare idag =)

Inte lätt att få till bra selfies med honom längre för han är A L D R I G stilla ;)

Kram P

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards