Alla inlägg den 15 december 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 15 december 2016 19:24

Hej på er!

Idag så åkte vi ut till Fårösund och vi började med lite fika hos min mormor =)

Sen hämtade vi upp pappa och åkte införbi Bungehallen för att handla lite och då bjöd dom på jultallrik.
Ett himla mysigt intiativ att stå och servera det i affären några timmar mitt på dagen =)

När vi kom hem hit så började jag med maten medan W och pappa busade.
Det blev julmat eftersom han skall till Thailand i två veckor så tyckte jag det passade bra att äta nu innan hans avresa (dessutom var jag SÅ sugen på det eftersom jag ännu inte ätit nån julmat) ;)



Lite gott till kaffet måste man ju ha med =)

Jag fick med två sorters kakor med hem från farmor idag, mina favoritkakor (syltkakor) och sen isterkakor som hör julen till =)

Efter fikat fick W bada och sen innan han skulle gå och sova så fick han hjälpa morfar att öppna julklappar =)

Nu sover han gott och vi skall strax se på "Jul med Ernst" ( det är två mot en men jag får nog min vilja igenom) ;)

Hoppas ni har en fin kväll =)

Kram P

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards